مرکز مشاوره و پاسخگویی

۲۴ مرداد ۹۵ ، ۲۱:۴۹

آسیب های انرژی منفی




آسیب های انرژی منفی

تحقیقات در مهندسی بیوشیمی نشان می دهد که مغز انسان ماده ای ترشح می کند به نام اندروفین(مورفین طبیعی بدن). کسانی که بر ذهن آن ها تفکرات منفی حاکم است اندرروفینی که از مغزشان ترشح می شود بیماری زاست و کسانی که ذهن مثبت دارند اندروفین آن ها شفا بخش است: ماده ای با دو خاصیت. قانون دوبری می گوید :" هر ذره ای با خود انرژی به همراه دارد". هاله های انرژی با فرکانس مغز و تفکر انسان مرتبط هستند. ما می توانیم هاله های انرژی خود را با متمرکز شدن بر روی شخصی یا محلی هدایت کنیم فقط کافی است به آن فکر کنیم فقط کافی است به ان شخص فکر کنیم بلافاصله هاله های انرژی ما با سرعت نور به  سوی آن شخص  فرستاده می شود. هاله های انرژی قابل بارور شدن است؛ اگر تفکر انسان منفی باشد هاله منفی و اگر مثبت باشد هاله مثبت. به این ترتیب که اندیشه های مثبت، مهرامیز، خیرخواهانه، سرشار از توانمندی، هوش و خلاقیت بر هاله اثر مثبت دارد و سطح انرژی های آن را بالا می برد و از نظر کمی می تواند هاله انسان را بزرگتر نماید. برعکس اندیشه های منفی، بدبینی ها، خود خواهی ها، احساس تنفر از خود یا دیگران ، حسادت، خشم و هر گونه اندیشه بد بر هاله اثر تخریبی می گذارد و سطح انرژی ها به شدت کاهش می دهد و انرزی زیادی از انسان می گیرد.

وقتی در مکانی احساس بدی می کنید بدین معناست که آن محل از انرژی های منفی اشباع شده است و یا وقتی فردی این تأثیر را بر شما می گذارد یعنی او حامل انرژی منفی است. جالب است این انرژی حتی هنگام فکر کردن به کسی، حرف زدن ، گوش کردن و.... چه به صورت مثبت و چه به صورت منتقل می شود. انجام اعمالی مانند مدیتیشن، عبادت و تمرین تفکر مثبت، حضور در طبیعت و دوستی با آن، از عوامل مهم و تأثیرگذار در سطح انرژی هاله می باشد.

احتمال دارد شما در طول زندگی هاله نورانی خود را آلوده کرده باشید. هرگونه اضطراب، دلهره، ترس و حتی دروغگویی، غیبت کردن، بدبینی، آبروی دیگران را بردن و کلیه مسایلی از این قبیل منجر به آلودگی و تجمع انرزی های تخریب گر در هاله شما می شوند. این انرژی منفی آن قدر در هاله شما نفوذ می کند تا در جسم  اثر خود را به صورت بیماری نشان دهد. به خاطر داشته باشید که انرژی منفی منشاء بیماری های روحی، روانی و جسمی انسان است و به مرور زمان رد پای خود را بر چهره و بدن ما به جا می گذارد. پس اگر دائمأ مریض می شوید به پاک سازی هاله و دوری از آلوده کننده های هاله تان فکر کنید.

بد نیست به این نکته توجه  داشته باشید افرادی هستند که به صورت ناخودآگاه از انرژی دیگران تغذیه می کنند. معمولا آنان افرادی هستند که ما اصلا به آن ها شک نداریم. یکی از راه های کسب انرژی از شما این است که این افراد ممکن است نزد شما بیایند و برای شما درددل کنند و بگویند چه ادم بدبخت و فلک زده ای هستند و...هرچه شما راه چاره نشان می دهید گوش نمی دهند، چون نمی خواهند تغییری در وضعیت شان به وجود بیاید؛ چرا که تنها راهی است که می توانند انرژی بگیرند. ان ها با این کار در حال گرفتن انرژی از شما هستند در حالی که شما دلتان به حالشان سوخته است. پس اگر به جای گفتگوی منطقی دو طرفه، وارد گفت و شنودی شدید که درها بر روی هر راه حلی می بندد، بدانید دارید انرژی از دست می دهید.

راه دیگر انرژی گرفتن از شما تحقیر کردنتان است. بعضی مردم سعی می کنند به هر حیله ای متوسل شوند و تحقیرتان کنند تا انرژی تان را بگیرند. نام دیگر اینکار دگرآزاری یا سادیسم است. شخص سادیستیک با تحقیر دیگران احساس خود برتربینی کرده و انرژی دیگران از آن خود می کند. تحقیر کردن می تواند نسبت به پوشش ظاهر، جسم، جنسیت، رفتار، گفتار و...باشد. خوار و خفیف کردن ویا انتقاد، تحت هر نامی که صورت گیرد، در واقع تحقیر است و انرزی را به سمت تحقیرکننده می کشاند.

در نظر داشته باشید اکثر این افراد  از کاری که انجام می دهند کاملا بی اطلاع هستند شما پس از مدتی معاشرت با آنان احساس می کنید بی انرژی و بی حوصله شده اید در حالی که ان ها سرحال آمده اند. معمولا پس مدتی مراوده و همنشینی با این قبیل افراد به طور ناخودآگاه فرد دوست دارد این رابطه را قطع کند و از رابطه با این گونه افراد، بدون ابراز دلیل خاصی تفره می رود.

اگر واقعا با این افراد دوست و یا نزدیک هستید می توانید موضوع را با آن ها در میان بگذارید و به آن ها کمک کنید. چون این افراد با این کار رابطه اجتماعی خودشان را با دوستان و اطرافیانشان تخریب می کنند. در صورتی هم که این افراد در زندگی تان اهمیتی ندارند بهتر است از او دئوری کنید.

به هر حال انجام دادن تمریناتی هم چون عبادت، تفکر مثبت، حضور در طبیعت می تواند به افزایش سطح انرژی ها کمک کند و حالت های منفی فرد را از بین ببرد.


کپی برداری با ذکر منبع بلامانع می باشد.


۹۵/۰۵/۲۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی